torsdag 22 december 2011

märkligt tycker jag

snodde bild från Kejsarn

På senare tid har jag ganska många vänner och bekanta på facebook som ändrat sin status från förhållande till "it's complicated". Varför gör man det??? Att tala om för hela facebook att "vi har lite problem i vårt förhållande" känns för mig väldigt konstigt. Jag har aldrig fattat det där, om man sen tar bort it's complicated, kommer alla dina vänner ändå gå runt och tänka "....jaaa men ni har ju det rätt dåligt i ert förhållande". Varför vill man berätta att man har det komplicerat med ens pojk- eller flickvän? antingen är man ihop eller är man det inte, att ha nåt mitt emellan känns mest som att kunna "safea" andra potentiella intresserade. Jag dömer absolut ingen, jag fattar bara inte grejen? tell me så jag kan förstå!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Tänkte precis samma när jag såg det igår, känns inte som nåt man vill stoltsera med :|

Hanna sa...

Tänkte precis samma när jag såg det igår, känns inte som nåt man vill stoltsera med :|