torsdag 8 december 2011

kallt

Idag sprang jag en sväng på stan efter skolan,
massa poliser o securitas (nej jag kan inte stava till det jävla rödmarkering) överallt nu, eftersom
det var 1 år sen självmordsbombaren var. Undra hur galet mycket poliser det kommer vara på lördag-söndag då ;)
Jag handlade julgransglitter! Och nej jag har ingen julgran så min golvlampa få
vikariera som julgran tror jag :) Jag fick inte köpa tomtar för Elina, där gick gränsen ^^
Men jag hittade ingen julkalender :( Dock så fick jag en del julklappar handlade, och lite
smågrejer till mig själv, bland annat ett halsband och ett nagellack, eller inte alls bland annat,det var det :P Nej och fryspåsar också, men det är kanske inte så spännande :P
Jag lägger upp bilder sen på halsbandet, för sånt tycker jag är roligt så de så

Jag tror inte mitt element fungerar som det ska, eller så kompenserar sssb med att dra ner mitt element för att jag drar så jävla mycket ström med min julstjärna, ljusslingor och alla jävla lampor mohehe

1 kommentar:

Hanna sa...

Skönt att höra att du inte blev pepprad med spikar när du var i stan idag ;-) Måste få komma upp och titta på ditt julpynt med :-) Hörs imorn ;-)