torsdag 8 december 2011

Citat

allså jag måste bara lägga upp en massa roliga citat jag hittat när jag kollade igenom bilddagboken! Det här är mest för min egen skull, ni lär inte fatta så mycket om ni inte var med :P Förlååååt för interninlägg

Rest in sleaze 10
"- vart är min tröja!??
fan jag har tappat bort min tröja!!
-du har den på dig..
-åh, ja vad bra!"

"Malin: -han hade sån där gran canaria jacka

Jag: -va? vad är en gran canaria jacka?

Malin: -va? vad pratar du om??

Jag: -du sa det?

Malin: -hahahaha melodifestivalen menade jag"
Sweden rock 10, vi tatuerar gnuggisar och jag får ett samtal
"-kom hit!!
- jag kan inte nu, jag tatuerar mig!
- va!??? vart då!???
- vid vattnet"

jag rider på fizzys rygg srf 10 och råkar sparka nån i huvudet
Jag: vänta jag sparkade nån!!
Fizz: var det en tjej?
Jag: ja!
Fizz: då är det lugnt

sweden rock 10
"Jag står till vänster om ljudpelaren. Fotboll innebandy basket stånden"
- fan calle måste vara skitfull

Vi spelar med andra ord:
- han har stor hatt!
-slash!
- nej! han är hyffsat religös!
- PÅVEN!
-JA!
- ....hyffsat religiös!?

Göteborg 10, vi hittar en staty
" -Kolla det är ju Gurra!
- va?
- eller är det napoleon?
- Gustav den 9e står det...finns han?
- det måste vara Gurra, han har en hamburgare i handen"

Vi spelar med andra ord
" Anna: Han i ABBA!
Malin: ULF!
Anna: nej den andra!
Malin: Benny!!
Jag: vem fan är Ulf i ABBA?


4 kommentarer:

Mal sa...

hahahaha skrattar ihjäl mig! mer sånna inlägg!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.