söndag 11 december 2011

3e advent

hahaha

Filmen igår var skitbra, vi såg In time som sagt! rekommenderas om man gillar den typen av filmer. Får lite panik bara när det är "för" spännande. Då sitter jag typ och "menspringfortaredåförihelvete!!!!" och blir helt nervös ^^ Så jävla skönt att inte vara bakis, jag mår så bra! Idag ska jag skriva massa tentauppsats och...ja det blir nog mest det. Dammsuga kunde ju vara en lämplig idé också...varför ska det vara så jävla tråkigt att dammsuga??
jag ska tända massa ljus och mysa lite med mig själv, det där lät skumt. 3e advent ffs, om cirkus en vecka åker jag hem och firar jul i smaaulaaand :)
Kommer ni föressten ihåg att man hade såna där god jul klistermärken på fönstrerna eller på kylskåpen? Jag minns att man alltid ändrade dom från GOD JUL till GUL JOD, och tyckte det var skitkul. Mamma måste irriterat ihjäl sig på mig när hon var tvungen att stava om det typ 10 gånger om dagen hela julen haha

Inga kommentarer: