söndag 11 december 2011

sunday bloody sunday


nu när det är kallt går jag runt som en levande statisk hårboll, jag tänker att mitt huvud ser ut som sån där boll med sprakande lila blixtar i sig, ni vet right? Jag kan inte ha hörlurar i ( ipoden fungerar till och från :P) för dom är typ strömförande så jag får konstanta stötar i öronen hahaha. Måste ha håret uppsatt typ hela tiden för annars ser jag ut som en igelkott. På denna bilden lyckades jag se ut som Aaron Carter med lösfläta, snyggt!

berättade jag att hanna och jag gick vilse igår, i typ en halvtimme, och höll på att missa bion? ^^
vi var förövrigt på samma ställe som jag och malin hade gått vilse en gång innan hahaha, sjukt osmidiga gänget.

"-allså jag vet verkligen inte alls vart vi är.
-Nä inte jag heller, men jag tror vi ska ditåt.
-Nu är vi ju tillbaka på samma ställe, vi gick bara runt!"

Inga kommentarer: