måndag 12 december 2011

im pretty asum!

fan jag är så duktig! Jag har verkligen hållt mitt löfte om att plugga! Och det börjar likna nåt! Just nu ser det mycket möjligt ut att jag ska hinna klart med min uppsats innan jul, bra ellen brabrabrabra!

Jag sitter här o fryser som fan med min ull-filt, jag släpper den icke ur min närvaro, knappt ens när jag går på toa. Går runt och ser ut som roger pontare i poncho ^^
Jag är en sån människa som alltid fryser på vintern, oavsett temperatur. Förstår aldrig hur folk överlever med så lite kläder på sig, jag har typ trippla lager ^^

1 kommentar:

Jasmine sa...

Jag saknar att frysa, det ska man juh göra på vintern, dock är det inte så jättekallt än men sim gravid fryser man typ aldrig, jag saknar mina tjocka strumpor, tröjor och filtar, får använda dem.nästa vinter istället.