fredag 9 december 2011

knäpp

GAH jag blir helt sepe!! Det är nåt som knäpper här inne och jag kan inte lokalisera det! Jag springer runt o lägger örat mot massa grejer, men då kommer det från nåt annat håll!

Jag hittade det! det var min Ipod, dödsryckningarna tror jag. Den är såå död nu, jag får igång den ungefär 3 låtar, sen hänger den sig och då måste man bara vänta ut till den dör :(
Men jag har köpt jättefina hörlurar till den förra veckan, fast det spelar ju kanske inte så stor roll när jag inte kan lyssna med dom ^^ Men jag ska köpa en ny efter jul, när jag får pääängar. Gud jag ska göra så mycket för dom där "pengarna jag kommer få efter jul" så det lär ju inte räcka till hälften :S Fan jag kommer inte överleva utan ipod till januari, det har jag inte ens tänkt på! jaja

Inga kommentarer: