fredag 30 december 2011

puckobrudar

Jag har en märklig tendens att få okända tjejer att "hata" mig, oftast på krogen. Bara mig också, mina tjejkompisar ser de inte ut att vilja mörda med blicken på samma sätt. Antingen beror det kanske på för att 1. jag är rätt hetsig och högljudd (rolig och social kallar jag det hehe) 2. att mina killkompisar jag hänger med är de snyggaste killarna och dom blir avis (såklart dom är! fast då borde dom ju hata mina tjejkompisar som också hänger med dom) 3. eller för att jag är blond kanske...tjejer har tydligen en tendens att hata blonda tjejer mer 4. Eller ser jag elak ut, jag har ju fått höra att jag ser ut som en bitch...haha whattafakk!?
Förstår bara inte hur man inte totalt älskar mig!? ;) Jag vet en hel del bekanta som är helt allergiska mot mig också förstås, men det är lugnt, jag mår illa av dom också, så då är man kvitt! ;) Sen finns det faktiskt också de okända tjejer som kommer fram och är skittrevliga och säger massa snälla saker om mig, er I LUV fortsätt göra det, jag blir asglad!

Om blickar kunde döda skulle jag vara...väldigt död!
Tur att jag vet att jag är skitbra och inte bryr mig om vad fördomsfulla brudar tycker om mig, så länge mina vänner gillar mig så är jag glad :) hur kan man hata mig liksom, jak som er sån snel hest, puss på er ;)

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja jag gillar dig iaf :-D