onsdag 30 maj 2012

dagen före sommarlov


I morgon är det över, vare sig det går bra eller dåligt är det iallafall över! Jag har pluggat så mycket att jag kan fan inte ta in mer. well well. Håll varenda tumme ni har att jag blir av med denna skiten nu!

Igår var jag hos syrran, känns sjukt jobbigt att inte få träffa henne på flera veckor ju, kommer sakna henne som fan. Och alla grabbarna givetvis!

fan det skulle sitta riktigt bra med en drink nu, men det är nog det sista som passar sig just nu när jag har tenta på morgonen :P Får ta det efteråt och fira mitt sommarlov! Är ledig till vecka 28, sen jobbar jag i 5 veckor och sen är jag ledig 3 veckor till, vi har längsta sommarlovet nånsin denna sommaren! Och till hösten så ska jag läsa bild igen, kan ju fan inte bli bättre!

1 kommentar:

Jasmine sa...

Vi.måste försöka träffas mer den.här sommaren. Jag är ju ledig jämt.