fredag 4 maj 2012

fredag, varje dag

haha syrran skickade denna bild till mig, ny smak på chips! Hur fan smakar varma mackor-chips!? Nån som provat??

Idag har jag vart i Kista, skulle handla födelsedagspresent till Vidar. Men det visar sig att där affären jag skulle handla brukade vara vart nu istället SATS. Och jag tror inte en 3 åring är så sugen på nåt från SATS. Sjuuuuukt störigt iallafall, åka så långt och så har dom slagit igen. bajskorv! Men jag fixade en massa andra grejer iallafall och så hälsade jag på Linus på jobbet :)

Gubben på systemet ville inte godkänna mitt körkort, han tyckte att jag var för ful på bilden. Haha vem säger så liksom?? Han menade att det hade skett en klar förbättring och att jag aldrig skulle färga mitt hår. Eeeehh okej? ^^ Han var typ 60 år också :P Och nej så ful är jag inte på körkortet :P

1 kommentar:

Frieda sa...

Ich könte die chips für dich in geburtstagsgeshäfte gekauft. So du der anschmacken könnte.

Vieleicht kan wir dem jämfören. Ich sollen meine schmörgårgrill frambringen.

So, dan vorde es bestämt.
Gratulieren!