måndag 14 maj 2012

morgan o Ola-Conny

kollar ni på "en stark resa"? Tycker det är ett skitroligt program bortsett från när det är så sjuuukt pinsamt (vilket det dock är typ 75% av tiden). Ola-Conny kan inte prata engelska och det är verkligen galet hemskt ^^ Och så skyller han på att det är de andra som inte fattar :P haha han är dum som ett bröd, som fizzy skulle säga :D

"- is it spiders in the houses in night?
- no the spiders only shows at daytime
- han säger att det kommer mycket spindlar om nätterna"

I vilket fall är jag sjukt avundsjuk på att de får göra dessa resorna, jag vill också åka till Japan och Sydafrika, fan vilken dröm! Först ska det dock bli USA och Nya Zeeland, men jag är så galet sugen på att resa just nu. Vill verkligen se och uppleva saker! Får ta jobb på ge-kås i Ullared så man kan bli känd och få åka på gratisresor? ;P

1 kommentar:

Jasmine sa...

Jag tycker också det är galet kul, nästan alla program, tycker inte japan var sådär jättekul men haha. Morgan är så sjukt negativ så man blir ju nästan arg. Jag kan åka istället om han nu inte vill, han verkar tycka det är roligare hemma på sin gård :P Även om man vet att allt i princip är uppgjort så är det faktiskt kul. Ola-Conny försöker ju i alla fall prata, Morgan håller käft och låter stackars Ola-conny göra allt, haha. Säger Morgan nåt så är det på svenska ;)