söndag 6 maj 2012

söndag

hahahaha så sjukt fin bild! Orkar inte skriva nåt idag, är så sjukt trött. Vi somnade inte förrän solen gick upp och sen blev det inte många timmars sömn eftersom jag inte kan sova när det är ljust. vi låg och läste trosbekännelsen och pratade om Jesus, sjukt roligt ^^  Nu ska jag äntligen duscha, har längtat efter det hela dagen hahaha, mitt hår är som svinto. I morgon är det måndag, på torsdag fyller jag 24....det är ett år närmare 25 och då måste man skärpa till sig och bli vettig :P GAMMAL TAAAAANT

2 kommentarer:

Friedchen sa...

DEN diskussionen skulle jag velat vara med på.
Och din min !!!! Man blir glad bara man ser dig!!


wünderschönes meine schwesterin

F. igen sa...

Jag ska nog helt seriöst börja prata tyska lite oftare. Det är ju schüüükt kul!


Från och med nu blir allt på tyska- bestämt!