torsdag 3 maj 2012

har haft en muuucke rolig kväll på asylum! jag bestämde mig för att äta när jag kom hem...det skulle jag nog aldrig gjort för nu är jag tjock som ett gravidt får. Bästa ikväll var att killen i baren tydligen tyckte att jag skulle få gå föra alla andra hela tiden så så fort jag kom fram till baren så fick jag beställa, sjukt asum :) Jag lämnade 2 kronor i dricks varje gång, generöst va hahaha. Eller näää bästa ikväll var ju såklart att få hänga med alla mina fina! <3 ibland vill man äta upp människor!
(hur fan stavar man gravidt förressten...gravit?...nää gravid...t)
nu ska jag sova så jag vaknar upp som en vanlig människa



svar på kommentar till jasmine: jag vet egentligen inte om det är nåt att ha för jag har bara haft det i typ 3 dagar :P men det är som en bildblogg på mobilen och istället för att skriva en massa så kan man ju lägga upp bilder! Typ bilder på Henning ;D

1 kommentar:

Die grosse schwester sa...

Du bist so einem partyanimal, schwesterinene