torsdag 31 maj 2012

so I set the world on fire

Så satans skönt att ha skrivit den där jävla mattetentan! Mådde skit innan och ville bara ha det över! Jag har ingen aning om hur det gick, jag tyckte det var rätt lätt och kunde alla frågor. Men jag tyckte det var rätt lätt förra gången också, och då kuggade jag ju :P Jaja nu ska jag iallafall inte tänka på den förrän om 3 veckor när vi får resultatet. Och nu jävlar har jag sommarlov!!!!! Jag är ledig i nästan 14 veckor! Bortsett från att jag jobbar fem veckor iofs, men jag går ju inte i skolan iallafall ^^ Skulle vilja fira med en riktig fest idag, men ska sätta mig på tåget och åka hem till moran o faran, får väl övertala moran att dricka lite vin med med när jag kommer hem ;P sen blir det massa förberedande o packande inför nästa vecka, då vi drar vidare till Blekinge.

Kom igen nu vädret, svik mig inte!

Inga kommentarer: