torsdag 24 maj 2012

nu börjar den här svenska-hemtentan lida mot sitt slut, så jävla skönt! Vettifan om den blir speciellt bra, men det skiter jag i, jag vill bara ha det gjort och få godkänt :P Så i morgon ska den förhoppningsvis bli helt klar och sen är det bara att sätta igång med nästa projekt...matteplugg. Tjohotjohej hela mitt liv består av plugg nu. Men om 1½ vecka så är det fan i mig sommarlov! löööövli!

Fysatan vad vi skrattade på matten idag, saknar att gå i skolan och träffa vännerna! Vi kom på ett eget skifferspråk i binära tal. Roligast var att Sandra skrev fel ^^ "och du har skrivit HDJ...?"
Sen satt vi och visade hur man kan gestikulera olika glassar utan att säga vad det är, hyyyysteriskt roligt när sandra skulle gestikulera Solero Shots ^^ aah jag dog lite haha

Inga kommentarer: