tisdag 8 maj 2012

systerTysk

Hahahahahaha jag älskar min storasyster så sjukt jälva mycket!
Hon har kommenterat alla mina inlägg på bloggen på tyska, fattade inte ett skit vad det var för konstig tysk som kommenterat massa inlägg, sen läste jag vad det stod ^^ hahaha du är så rolig, du är så sjukt lik mig! ;D
Och ja Frida ladda ner appen instagram, du kommer bli fast jag lovar!

en gång för massa år sen när syrran fyllde år så skickade jag ett vykort till henne på tyska...eller ja allt är ju inte precis korrekt utan lite mer tysksvenska och sen har det liksom hängt kvar. Wunderschönes sprach, es bist so fantasisch zu sprechen aber ich kann nicht alles verstehen :) Typ ta en massa tyska och låtsastyska ord och sätt ihop dom, och har man lite koll så fattar man var det betyder ;)

Inga kommentarer: