onsdag 9 maj 2012

jävlarövarg

vi hade mattelektion idag,med gruppen som läser matte nu, eftersom jag kuggade förra tentan. Och jag är fortfarande bajskorvsarg för att det var på en sån löjlig grej eftersom den läraren är helt dum i huvudet. Haha fan jag satt som ett åskmoln och vi ifrågasatte hela deras uppbyggnad av lektioner och tentan idag på lektionen, den läraren blev skitnervös på oss och försökte prata bort allt hela tiden. Hon är nog inte riktigt bekväm med att vi kommer dit och spyr galla ^^ hahaha hoppas hon säger till häxan surtant om hur mycket vi hatar henne, jag frågade till och med om man kunde få begära att hon inte skulle rätta min kommande tenta alls :P Det roliga var att den läraren som vi kallar "häxan surtant" kallar denna mattegruppen för "elaka E******". Så nåt fel måste det ju vara på henne :P Nä jag brukar inte vara så bitter, men idag är jag fan fly förbannad, för det var inte mitt fel.

Satt o fundera på vem fan det är jag känner som fyller år idag, visste att det var nån viktig person som jag glömt bort! Nyss kom jag på vem det var. Min granne i sommarstugan som jag hängde med när jag var typ 12, hans lillebror fyller idag... hahahaha så jävla mongo jag är. inte så jätteviktig person med andra ord ;P


Inga kommentarer: