tisdag 8 maj 2012

grattis dogge

idag fyller min älskade grishund 9 år, gammal tant! <3
Kan inte fatta att det är nästan 9 år sen vi åkte och hämtade den tjockaste valpen jag sett ^^ bollhunden!
Idag äre fullt upp, ska först träffa Viran en sväng. Sen måste jag städa varenda millimeter i mitt rum (min mamma kommer hit och hon är lite städfreak, så annars börjar hon städa när hon kommer in) och packa en väska som moran o faran ska ha med hem. Och så måste måste jag börja skriva på min svenskauppsats idag. Och så kommer Hanna hit och ska städa ut sin gamla lägenhet så då ska jag träffa henne också. Vänta lite, kan man pausa så man kan få mer timmar på dygnet?

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Shit fyller hon 9 år. Jag hade ju typ gissat på 4 eller nåt, haha. Vart tar tiden.vägen egentligen? Snart är det slutet av maj o du kommer hem, då måste vi ses.

Frieducha sa...

Ja, hon börjar bli gammal som gatan den tjocka taxen. ;-D

Jag håller också på att städa - för att mamma ska komma hit...