torsdag 23 juni 2011

bio rio

tumblr.com
mjah mjaaah vilken snygg sleeve!! Jag vill också ha!!

Och jag var som sagt på super 8 igår på bio...den va okej typ. Har hört så jävla många som hypeat om att den är sjuuukt bra! Nä jag tyckte inte den va sjukt bra, jag tyckte den va okej. Den var inte dålig, men den var inte speciellt bra heller. Okej att se liksom. Jag är ju en sån person som stör ihjäl mig på amerikafierad filmning när tillexempel ett par står mitt i ett krig när någon anfaller och paret står och pratar lugnt och pussas sååå vackert på varandra, då sitter jag och hoppar och skricker och blir alldeles hetsig SPRING FÖR I HELVETE NI HAR JU DÖTT FÖR EN KVART SEN!!! Det är komiskt att fienden alltid väntar den där kvarten dom står och parar sig på...för sånt gör ju folk som vill döda en,..eller hur?
Jag har pysslat galet mycket idag, fick två beställningar..kan visa dom senare

Inga kommentarer: