måndag 6 juni 2011

PEEEEEEEPP

tumblr.com
Världens just nu bästa låt, den har gått på repeat varje dag ända sen malin tipsa mig för typ en månad sen "If you ever had a broken heart, you're about to remember it now!"

Idag är dagen som vi har väntat på i 360 dagar, NATIONALDAGEN!
Eller inte kanske^^ Snarare måndag, första dagen på årets roligaste fest, som jag nämnt 100 gånger ja :P
Och så är det bubbelboy's födelsedag! Grattis! Han är redan nere på srf och super så vi ska fira honom ikväll! Paaarteeeeyy!
Så kul när han ringde igår och frågade om vi kunde handla batterier åt deras bandspelare, och eftersom jag är döv när jag pratar i telefon så fick han säga om vilket märke det var på batterierna ett.par.gånger ^^ LR14 hette batterierna, och tillslut sa han LOLLIPOP RUDOLF 14, då fattade jag ^^
Och vädret ser bättre o bättre ut! ASUM! Life's guuuuuuud

Inga kommentarer: