söndag 12 juni 2011

Iäm back!

tumblr.com
Puss!
Hej hej bloggeeeen!
har ni saknat mig?
Klart ni har!
Nu är jag hemma från sweden rock och jag är trött!
man börjar fan bli gammal allså.
Det har vart en najs vecka, det som är mer onajs är att det
är ett år kvar till man får åka dit igen. Sånt ger mig sån ångest!
But well well om två veckor åker vi på mer festival, då är det peace o love :)


Vi är iallafall helt klart dom topp tre roligaste man nånsin kan möta ^^
(ja det blir lite interna citat, mest för att jag själv ska komma ihåg det)

*jag försöker föklara en film för hanna*
"- jaaa det är den filmen! Och sen har alla tre sex med varandra!
-öööh nej??

- Joo...men tjejerna har iallafall sex med varandra!!

- hahaha neej, vad har du sett för porrversion??"

*Vi spelar med andra ord*
"-Man vänder sig mot detta när man ber
-NACKA!!

-njaa..nästan Nacka
- Mekka!"


"ÄÄÄÄÄÄÄT!!!"



Jag orkar inte lägga in några kort nu, så dom får ni se ikväll istället.
Nu ska jag kolla på tv och äta potatismos!
Jag har levt på räkbaguett så nu vill jag bara äta potatismos ^^

Inga kommentarer: