fredag 17 juni 2011

hej mygg

snodde bild från Malin J från sweden rock

Nu har familjen Vikander anlänt och halva familjen har åkt igen, dom som ska på bröllop, så bara Odin och Vidar är kvar nu, tills på söndag. Vi ska kötta godis och läsa sagor :)

Annars har jag inte så mycket roligt o skriva. Jag är uppenbarligen en jävla god myggbuffé eftersom om jag bara är ute i 4 minuter så hinner jag få typ 500 myggbett medan andra inte får ett enda...så nu ser jag ut som en prickig korv. Varför biter dom alltid på ställen som är jobbigast att klia på?? Typ på fötterna där man inte når!! eller på rövah, och man kan ju inte gå o klia sig på skinkorna in public.no no. Eller ja i Tingsryd gör väl typ alla det, här är alla lite halvmuppiga. Och eftersom jag även är allergisk mot myggor (ja det låter helt stört töntigt) så blir en del av dom helt gigantiska monsturösa bollbett. Vet ni hur ful jag blir när jag får myggbett i ansiktet...Titta ett helt långt inlägg om myggbett, så intressant jag är!

Svar på kommentar till Hanna: Jag kan åka till kärrasand när lasse stefanz INTE spelar :P
Och ja han var snygg, jag såg han igår igen och han är snyggare när han rör på sig hahaha ;)

Inga kommentarer: