måndag 20 juni 2011

buhu

Idag var jag i växjö, moran skulle operera handen, eller ja hon opererade handen (det gick bra). Och så blev jag sur, var inne på panduro och då visar det sig att dom har bestämt att ta bort krympplast ur deras sortiment!?? VAFAN så kan dom ju inte göra tyckte jag! Växjö har sämsta utbudet nånsin -.- Så jag tänkte att jag skulle beställa över nätet, nää då funkar det inte att beställa där heller och på lek o lär får man bara beställa om man arbetar på skola. HJÄÄÄÄLP! Måste få nån människa i stockholm att gå o shoppa lite papper åt mig och skicka ner snarast möjligt så jag inte får krympplastbrist här nere i skogen. Jäfla hittepå. Och nej bilden har som vanligt absolut ingenting med texten att göra :P

1 kommentar:

F sa...

Jag fixar! Papper från Lekolär och svart penna från Panduro. Något mer?