söndag 19 juni 2011

håris



Jag är helt fascinerad av folk med krulligt/vågigt hår, allså sånt där som ser typ naturligt rufsigt ut och inte stylat. Fattar ni? Jaaa iallafall så köpte jag en sån här tång idag, från OBH nordika. Den var jävligt bra faktiskt, kostade 250 spänn. Är trött på att alltid ha platt hår, det är så kul o kunna göra grejjer med det, hår is the shit vafan. Men ja jag provade den typ assnabbt på typ 10 minuter, det blev helt okej för att inte orka lägga ner nån tid ^^ det blir lite som om man sovit med flätor, fast jämnt.
Nu ska jag läsa Kalle Anka pocket (ja jag är ett barn) som dom säljer på Börjes nu för 16 kronor, så jävla asum, jag köper hela lagret.

eleven.se



1 kommentar:

Jasmine sa...

Snyggt, sån vill jag med ha, fast nu är mitt hår så pass långt att det lockar sig lite av sig självt, eller ja med hjälp av lite wavehårprodukter :P Förresten väntar jag på mail från dig på facebook :) Snart är det helg o på lördag har jag en hel dag som jag kan ägna åt dig om du är hemma o pigg :P