torsdag 2 juni 2011

Im gooood

tumblr.com
Det tog 9 timmar att komma hem idag för vi satt i bilkö i ett halvt liv fram till Södertälje! Men nu är jag hemma! Det var iofs inte alls kul att komma hem eftersom huset var helt jävla tomt och jag var sjukt sällskapssjuk, men moran,faran,dogge och edvin o jossan är nere i stugan. Och jag ska fixa lite grejer imon så jag kunde inte åka ner idag :/ Så här ligger jag i sängen, ensam och firar att jag ÄR SÅ JÄVLA ASUM! Fick tillbaka min B-uppsats med kommentarer o skit idag! fan va najs, imon blir jag klar, och jaaaaaaa det går bra nu!
Och vädret för nästa vecka ändras lika mycket som....nåt som ändras mycket ^^ kollar man på förmiddagen ska det bli regn, kollar man på eftermiddagen ska det bli okej. Så nu bestämmer jag att det ska hålla sig såhär, okej. Det blir 100 gånger roligare med sol så man kan springa runt och träffa massa nytt folk! :)

Inga kommentarer: