söndag 5 juni 2011

Hej peeeps!

google,com
Sorry att jag inte har bloggat på ett tag!
har varit nere i sommarstugan och hängt med mamma, pappa och doggen!
Så jävla najs vare, stekande sol, så nu ser jag ut som en halvt röd kräfta och halvt
vit. Ättepint! :)
Fick födelsedagspresent av päronissarna, en asfräsig kamera!
Jag känner mig som en pensionär när jag använder den för att den har touch ^^
Men jag har en känsla av att det är dumt att använda den på srf :P så jag får ta min gamla

Folket har redan kommit ner till sweden rock, så det kändes lite konstigt att åka därifrån idag...meeeen imorgon kommer vi, och då blir det ös hela veckan!
Så som ni förstår kommer jag inte blogga ett skit från och med måndag eftermiddag till söndag nångång eftersom jag kommer vara där. Och eftersom det inte går att göra tidsinställda inlägg på blogger så får ni va utan (eller går det, är jag bara dum i huvet??).

Inga kommentarer: