torsdag 16 juni 2011

plutt


Idag har jag varit ute och gått i 4 timmar, först med Majs sen med Karo! Nu har jag inga ben kvar :P Fint väder är det också, fin dag helt enkelt. Och ikväll kommer Frida och pojkarna! OCH i helgen kommer Rebecca till Tingsryd, hon har inte vart här sen vi tog studenten! Gaulet!
Nu ska jag nog krympplasta lite till, tänkte slänga upp en sida på facebook med bara smycken eftersom alla tjatar på mig om jag har nån hemsida, men det orkar jag ju inte. Frågan är bara vad man döper facebooksidan till?? Nåt med Elenito tänkte jag väl. Det kan få heta Elenito bling bling AB. Fint va? ;) Inte för att jag är ett aktiebolag men det låter ju fränt

1 kommentar:

Hanna sa...

Om Rebecca vill följa med på grillning så får du gärna hälsa henne att det får hon gärna ;) Bara hon har med sig kött ;P