onsdag 1 juni 2011

FÖRSTA JUNI


Jag packar. Allså hur mycket kläder kan man äga egentligen? Man upptäcker att det finns en anledning varför man inte behöver tvätta mer än varannan månad :P Ska snart iväg med Hanna och hämta bilen i Solna som vi ska köra ner med imon, en volvo v50. Sen ska jag hem o städa, iväg till kulturhuset o träffa bildgänget en sista gång innan sommaren och sen hem och packapackapacka och städastädastäda. klart!

Ja jag kommer sakna Stockholm som fan, och alla vänner o familjen :S Jaaa jaaaa jag kommer snart och hälsar paauuu! :) Och så kommer ju Tess hem snart, henne måste man verkligen upp o träffa, för det var fan inte igår!

Sommaren ser fin ut; Sweden Rock, Peace o Love, Göteborg, Stockholm åkk såå vidarää!
Det ska bli asum! Jobba lite också ja kanske, inte lika asum dock.


Svar på kommentar, Frida: Nej jag vet att det inte är officiellt, det är därför jag inte berättar vad det är :P Sjukt märkligt känns det iallafall, men ja som sagt, det blir nog bra till slut.

Inga kommentarer: