söndag 26 juni 2011

Hällo!

Häällo idag är det söndag! Jag har precis vart ute o gått en lång runda med Jasmine och satt sedan o hängde en stund på hennes altan, sjukt nice! Det är galet fint väder idag! Osminkad och svettig, het är jag! Just nu lagar jag mat, det blir vårullar med...gurka. Mamma hade ju snott ner all maten till stugan ^^ Sen ska jag ut o klippa gräset, göra lite smyckesbeställningar och planera lite. Midsommar var bra, lugnt och soligt :) Och igår satt jag o malin o kolla tv typ hela dagen, när vi inte var ute o gick eller köpte roliga saker i automaterna, som förövrigt är vår största hobby. Ska lägga upp ett kort på de balla grejerna jag fick igår, det är som att spela på lotto, man vet aldrig om det blir nåt fint ^^ Jaa..ni kanske inte förstår detta nöjet men det är sjukt kul haha!

2 kommentarer:

Haaannna sa...

Den där lock/våg-tången du köpte gör ju skitnajsa lockar! Får införskaffas när jag har pengar ;P hehe

Frieducha sa...

Tänkte just lägga in en liknande kommentar som Hanna:
Man ser ju att du köpt locktång!! Nice!!