söndag 16 oktober 2011

alltså det är ju ganska konstigt med er läsare, min läsarstatistik ökar med typ 200% de dagar jag inte skriver nånting. (Jag antar att det är malin och hanna som går in en gång i minuten för att se om jag uppdaterar när jag inte är med er ;) hehe )
Varför läser folk min blogg mer när jag INTE skriver än de dagar jag faktiskt uppdaterar ofta?
Men jaja jag är glad så länge folk läser. Tror jag ^^
Det är egentligen lite obehagligt, eller snarare märkligt för när jag ska berätta om nånting som hänt mig säger alltid mina vänner "ja jag vet, jag läste det i bloggen". Vilket så småningom kommer leda till att jag kommer bli världens mest ointressanta person in real life för att jag inte har nåt att berätta om muntligt längre, för alla har redan läst det på bloggen!
Ja antingen ska jag sluta skriva grejer här eller ska jag.....sluta skriva grejer här ^^
Inte allt då förstås, bara sånt som man kan prata om hehe
fast då blir ju människorna som läser bloggen som jag inte känner eller träffar lidande, ååååh maaa gaaaad vilket dilemma!

Inga kommentarer: