fredag 21 oktober 2011

hej

hur stor otur har man när det är husfest i huset och man har städvecka
och ska städa hela söndagen, fast man egentligen ska skriva deltenta också.
huuuuuummm....
tur att alla (i princip) i mitt kök är skittråkiga toffeldjur som hellre sitter inlåsta
på sitt rum och vägrar säga hej om dom av misstag råkar möta en, så
dom lär ju inte festa satan i vårt kök precis.
Ibland undrar jag hur tråkiga människor kan vara?
inte för att jag vill festa med dom utan för att MAN KAN VÄL VARA TREVLIG
emot varandra iallafall, men nej.
som jag sa till moran idag "det måste vara intagskrav på att vara idiot när
man flyttade till denna korridoren"...frågan är då om det innebär att jag också
är idiot, eller att dom missade min intervju, jag tror på det sista ;P

blev som sagt förkyld efter utedagen givetvis, alla andra också I guess :P
well well bara jag inte är sjukare på onsdag när tentan är så kan jag väl överleva.
Jag ska börja klä mig i riktig antarktis-style, jag vill inte frrrrryysa

Inga kommentarer: