tisdag 11 oktober 2011

hejsan


Jag somnade efter Planet Earth avsnittet, eller rättare sagt jag försökte sova (som en kanelbulle i soffan), men dom borrade i gatan utanför var 10:e minut så det blev en lagom ryckig sömn, men låg där i 3,5 timme. Min kropp går i dvala när huvudet ger upp, när jag är otroligt stressad eller pressad över något så får jag sjuka huvudvärken och kroppen vill bara sova i hundra år. Inte så bra när man behöver göra allt annat än sova :P
När jag gick i 3an på gymnasiet hade jag sån ångest över att ta studenten (ja jag är lite konstig, folk brukar tycka det är kul o sluta skolan, men inte jag) eftersom jag inte visste vad jag skulle göra sen, så kroppen ställde in sig på *zombie-mode* och jag hade huvudvärk i ett halvår, och gick alltid hem och sov i 3 timmar efter skolan. Min mamma tyckte jag var konstig så jag for till doktorn efter ett tag, han menade allså att jag var för pressad. Då trodde jag inte på honom, för han var en märklig man ^^ Men nu ett par år senare ser jag detta återkommande symptom när livet kajkar ihop sig så han hade väl rätt. Sjukt drygt :P

fan vad mycket text det blir idag!

Inga kommentarer: