tisdag 11 oktober 2011

mmm

Jag har blivit en sån arg människa den senaste tiden, det beror på att alldeles för många människor har betett sig som skit. Då blir jag sån, arg, och för en gångs skull ifrågasätter jag och käftar emot, jag som annars brukar vara snäll och hålla tyst för att jag inte tycker det är värt o lägga energi på sånt, onödigt att bråkas liksom. Men det finns faktiskt en gräns för mig också.

Idag startade vi krig mot vårt universitet. Det är komiskt att människor kan bli så nervösa bara för att man kommer flera stycken och konfronterar dom face to face (plus att dom låser in sig haha). Vi tog kontakt med en jurist på högskoleverket och även diverse dagstidningar. Vi är arga och tycker inte att vi har blivit behandlade okej. Men det är kul att man har roliga kursare iallafall ^^

Fick sån sjuk huvudvärk efter all hets så jag köpte en bulle o en cola, det hjälpte inte.
Så nu ligger jag i soffan och kollar på Planet Earth på animal planet, jag ska bli naturfotograf i sydafrika, det har jag bestämt nu. fränt värre!

Jaja nu ska jag bli lite glad igen och ikväll ska vi till Angu och äta tacoooos :)
ska försöka plugga innan dess också, men just nu känns det som jag vill slänga alla böcker
jaaaaaajaaaaaa

Inga kommentarer: