tisdag 18 oktober 2011

stoooorm

picsource: http://emmanymans.blogg.se

Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu! (Ja vi har palmer här på Gärdet det visste ni inte va?). Och så till problemet, vi ska ha utedag med en hög med barn hela dagen i morgon. tjohotjohej. Jag har förövrigt tappat bort mitt regnställ, någon har uppenbarligen ätit upp det för det finns ingenstans. Och alla tänkbara regnkläder finns hemma hos mamma o pappa i småland. Såå, vi får helt enkelt hoppas att vädret ändrar sig (till det bättre)
Förhoppningsvis somnar jag inatt i allafall, natten till idag sov jag cirkus ½ timme eftersom min mage valde att dansa våldsam bugg och hålla mig vaken med ett extremillamående.
Meeen lika glad för det är jag men gladast är nog räääven.
Nu ska jag gå o koka morötter som jag kan mixa och dricka till kvällsmat...typ

Inga kommentarer: