onsdag 5 oktober 2011

:)

Är det inte sjukt asuum när man får det bekräftat hela tiden att man har världens bästa syskon!
Min syrra kom till mig idag och bjöd på lunch och tyckte lite synd om mig för att jag var förkyld.
Så hon hade med sig en påse från apoteket och TVÅ KASSAR med massa goda grejer som hon handlat (bland annat 2 liter cola och chokladhjärtan och OST! OST!!!! she reads my mind) japp behöver jag säga att jag tokälskar henne? nä precis ;)
Sen på kvällen så fick jag middag hos min störstebror, färsk lax med sparris och potatismos och rödvin. Kan man gifta sig med mat? Vet nog ingen som gör så fantastiskt god mat som min bror faktiskt, bättre än restaurang! Ja alla mina 3 syskon kan laga sjukt god mat, alla utom jag. jag kan poppa popcorn, det är det mest avancerade (i micro!).

1 kommentar:

F. sa...

Puss!
Och popcorn är min favorit!