onsdag 26 oktober 2011

Halloween


Är det inte ganska intressant detta med att klä ut sig på Halloween egentligen.
Tjejer ska vara sexiga och killar ska vara läskiga eller roliga.
Alltså, tjejer är vad som helst med ordet "sexig" före.
Sexig pirat, sexig nunna, sexig djävul och så vidare.
Medan alla killar är typ Borat.
Hur tråkigt är det inte med tjejer som klär ut sig till djävul med blinkande horn och nätstrumpbyxor (som alla gjorde på högstadiet)... Fast ja folk gör ju som dom vill,
det klart det är kul om man känner sig snygg i sin outfit, jag hade kanske inte gått ut som fåret Shaun på Rocks maskeradfest ^^ eller...jo kanske haha men jag är ju lite körd, det hade nog blivit väldigt varmt bara ^^
Nä men det jag stör mig lite på är att tjejer ska vara sexiga och killar roliga eller äckliga, varför inte tvärtom?
Jag älskar maskeradfester, och missar tyvärr den enda som jag
är bjuden på -.- Men jag hade troligtvis inte vart en sexig sjuksköteska,
jag hade varit en flodhäst eller fåret Shaun! Fan va kul o komma i kroppsstrumpa och flodhästhuvud!

1 kommentar:

Tilda sa...

Va kul! Vi måste gå på maskerad tillsammans så är du fåret och jag klär ut mig till signaturmelodin