onsdag 5 oktober 2011

jahopp



jag har kommit på att jag måste införskaffa mig nya kläder. Inte för att jag inte har en miljon redan, utan för att jag när jag skulle vara på praktik insåg att jag inte kunde ta på mig några av mina tröjor jag har ( jag är i en etta på en skola). Jag har typ 100 bandtröjor som jag tycker är fina o bra band o allt sånt där, problemet är att det står relativt olämpliga saker på för att ha på sig i en 1:a klass :P Jag har ju en massa tishor som anspeglar på sprit o sex. Inte för att barnen fattar vad det står, men lärarna gör ju det ;P Och inte för att jag själv tänker "kolla jag har en tröja där det står porrsurfare på", jag tycker bara det är ett jävligt bra band, och för en annan är det ju inte olämpligt eller grovt eller nåt, men om barnen frågar vad det står och man ska översätta det till svenska såå...ja jag vet inte ^^
jag bryr mig inte ett skit om det är typ dödskallar eller såna där grejer på bild, men när det i texterna står typ booze eller cunts så känns det ju lite felplacerat ;P
fan jag kan ju inte jobba på skola om jag inte får använda mina fina kläder! ;P
Och jag kan inte ens prata om jag ska jobba sådär, jag svär i vartannat ord. Barnen höll på o skratta ihjäl sig förra veckan när jag var där för att jag sa "Ja men det blir skitbra". "Skit" får man ju inte säga...såååatteee....

Inga kommentarer: