onsdag 26 oktober 2011

klar!


Och så var man klar med tentan och har helg ända till söndag!
Jag tyckte personligen att tentan var rätt enkel. Men jag gick först, jag hatar att gå först från en salstenta för det tyder oftast på att man inte fattat :P
Så jag gick, väntade och väntade och ingen annan kom. Känns lite skumt att jag var klar typ 1 timme innan någon annan :P Men vi får väl se när resultatet kommer om det visar sig att det var nåt massivt jag inte fattade, typ att man glömt vända på bladen och det är massa uppgifter på baksidan, fasa! Jajaaa nu äre gjort!

Och nu dessa dagar ska jag göra allt jag inte hunnit göra innan och inte plugga ett skit (för jag har inte fått tag i några böcker till nästa kurs än :P ). Typ städa, handla, tvätta och sånt där vettigt!
I kväll ska jag till Elton och leka med honom medan bror och hans sambo är på föräldrarmöte.
Och på lördag kommer Jasmine och Dan och hälsar på! skitkul! :D Vi ska käka på Jensens på lördagkväll och gå på Naturhistoriska museet på söndag! :)
Det här blir nog en finfin resterande vecka

rödvin ska jag införskaffa också, sjukt sugen på att va lite kreativ och dricka vin, som en riktigt arty brud, fränis

Inga kommentarer: