torsdag 27 oktober 2011

hällo

idag har jag vaknat, ringt syrran och åkt till IKEA med henne och minstegrabben Bore!
Åt kötbullar o potatismos, jag tror jag blivit kär i potatismos, blir alltid helt exalterad
när det serveras potatiskmos nu för tiden haha.
Och det är ju alltid skitkul med syster :) Efter så hämtade vi de andra 2 kidsen, drog hem till syrran och tog en snabbfika, fick lite tyger av Frida och sen åkte jag hem. Gick och handla lite käk och sen skruvade jag ihop mina insatslådor som jag köpt, och annat sånt där. Och nu satte jag mig här! Det var denna dagen :P Skitbra dag, förutom att min ipod har pajjat, det är sämst :/


svar på kommentar till Tilda: haha ja jag dör om du klär ut dig till signaturmelodin, hur ska det ens gå till!? XD

1 kommentar:

Tilda sa...

får ha svart heltäckande kroppsstrumpa och ständigt sjunga åååh fåret shaun