tisdag 6 december 2011

ojoj

oj vilken dag -.- sov typ 3 timmar i natt, plus att jag tog en prostafen (illamåendetablett) som gör att jag blir heeeelt jävla groggy dagen efter. Så idag satt vi i ett astråkigt möte med basgruppen, och dom pratade om typ blablablabla, jag tror seriöst jag somnade 10 gånger, skitpinsamt! Som tur väl var slutade vi 1½ timme tidigare än vi skulle, annars hade jag nog avlidigt!
Sen åkte jag hem till syrran för Bore fyller år idag! Grattis grattis lillbollen <3 kalas kalas
Han fick en kofta av mig, hittade ingen bild så ni får inte se den :P
Råkade somna, tänkte powernappa i 15 minuter typ...det blev 2½ timme. Men nu är jag ju relativt pigg i allafall ;) rätt kass eftersom jag aldrig kommer somna ikväll nu, ond cirkel här :P

1 kommentar:

Jasmine sa...

Blir du dålig av postafen? Det är min räddning vid åksjuka, sin iofs verkar ha försvunnit under graviditeten, konstigt det där.