onsdag 20 april 2011

bleh

jag har inga roliga bilder, jag använder aldrig min kamera längre.
Vet ni vad jag stör mig på? Folk på helgon som lägger upp 100 bilder i sitt album med nåt kort på dom själva med en flaska JD där dom skriver "ååååh sååå jävla gott"! Nej det är inte gott, det är apbajsäckligt och det tycker egentligen du också! Det smakar röv! ( Folk som gillar whiskey på riktigt behöver inte lägga ut en bekräftelsebild på det) Men ifall dom skriver att det är gott så hoppas dom på att nån nikki sixx lookalike börjar prata med dom och säga "åh gillar du också JD, du va snygg, ska vi bli ihop". Ja jag vet, alla som har gillat sleaze har gjort nå sånt. Säkert inklusive mig, jag var också en mycket pinsam ungdom, därför får jag störa mig på alla pinsamma fjortissleazare och glädjas åt att jag inte är kvar där.

Sorry jag är nog lite irriterad idag tror jag, det ska nog ta o gå över

Inga kommentarer: