lördag 2 april 2011

proffs




Köpte proffs volym pulver på H&M för nån dag sen, bara för att testa. Jag använder bara proffs hårspray som är det enda som håller för mitt hår så jag tänkte why not. Plus att det var jävligt mycket billigare än andra volympulver. Det kostar i vanliga fall 49 spänn typ, men eftersom HM alltid har rea på sina proffsgrejer så kostade den 29..plus att de denna vecka hade 10% rabatt på hela köptet, så jag fick den för typ 25 spänn.
I viiilket fall, den funkar bra, jag har ju inte testat nåt annat märke heller så jag vet ingen skillnad. Men håret är mycket lättare att "ruffsa till" om man nu vill ha det så, fast jag kan tycka att man ser lite ut som man nyss har vaknat :P Och så är det rätt obehagligt att ha i eftersom håret blir som sandpapper och sover man med det ser man galen ut på morgonen. Och eftersom jag aldrig duschar pågrund av att det inte är bra för mitt ömtåliga sönderblekta hår så äre inget jag tänker ha varje dag precis. Meeen i det stora hela så är det riktigt prisvärt om man vill ha mer volym i håret! 3 av 5 chokladbollar får den!

1 kommentar:

Malin sa...

Där kom den, recensionen jag väntat på så länge ;P