torsdag 28 april 2011

det är kö


Du kan gråta mitt på gatan
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
Du får passa dig som satan
För jag glömmer aldrig bort var du bor


Jahopp då bär det av till stockholm igen i morgon på morgonen, har vart hemma i 1½ vecka redan! Jag har mest pluggat så er jag inte har hunnit träffa får ursäkta hundra miljoner gånger!! hann bara träffa de få som jag inte hunnit träffa förra gångerna. Idag var jag tillexempel hos Mimmie och kände på hennes sparkande mage! Eller ja det var ju bebisen som sparka, inte magen :P Helt sjukt var det, har inte träffat henne när hon haft nån vidare mage innan. Hon ska ha en bebis, nu har liksom en av ens bästa kompisar en bebis på gång, gaaauuuleeet! Det blir säkert en mycket söt tjorvenunge :)
Känns okej att åka upp för det händer grejer hela helgen och malin sover hos mig ^^, annars är det tråkigt att åka upp för jag gillar inte att sova ensam och jag sover så dåligt. Jag sover ju ensam här också, men det är nån i huset, och då somnar jag sjukt mycket lättare.

Om ni gillar Veronika Maggio så ska ni helt klart lyssna på hennes nya skiva "satan i gatan", jävlar i havet vad bra den är!

1 kommentar:

Fr. sa...

Lyssnade just på Satan i gatan.
Satan i gatan var bra den var.
Ger en extra dimension att det är en "svarslåt" på Oskar Linneros Från och med Du.

Kramen!