fredag 29 april 2011

tråååååk

Tråkigt tidsfördriv, jag skiter i att plugga, nu vill jag bara börja grilla :P

1. Tre namn jag lyssnar till: Ellen, Elenito och du

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är rolig

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är dumsnäll

4. Detta är jag rädd för: Att min familj, dogge eller närstående ska dö eller bli allvarligt sjuka

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, vatten och mat....ja så skoj

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: öööh...svårt..döda någon? sen orkar jag inte fundera mer

7. Detta tycker jag om att göra: mysa, festa, pyssla

8. Detta vill jag göra just nu: bli pigg och börja dricka

9. Bästa känslan: lycklig

10. Värsta känslan: ensamhet

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Rolig, snäll och pålitlig

12. Är jag kär just nu? du är en sten

13. Jag vill gifta mig: Ja jag tror det

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka till USA, skaffa barn, hoppa fallskärm

15. Min käraste ägodel: mina fotografin

16. Något jag vill ha i present: pengar till en tatuering

17. Detta har jag på mig just nu: leggings och "klänning"

18. Favoritkläder : min skinnjacka

19. Favoritdjur: Hundar, nakenmarsvin och pygmeflodhästar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: rock

21. Favoritlåt just nu:Just nu är det nog satan i gatan

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast: bild, tråkigast: fysik

23. Stjärntecken: Kossa

24. En bok jag älskar: harry potter ^^

25. En film jag älskar: Lejonkungen

26. Tv-program jag gillar: Rapauls dragrace, alla konstiga dokumentärer, despan

27. Favoritdoft: choklad

28. Detta äter jag gärna: Fläskfilé

29. Dricker helst: coca cola zero, julmust, sjukommabrazzaville, och vodka/saft

30. Favoritgodis: Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Norrland, USA..typ L.A

32. Färg på mina ögon: gröna...typ

33. Min längd: 172 kilometer

34. Jag tror på: det mesta, jag är lättlurad

35. Jag spelar: Pet society ^^

36. Person jag beundrar: Mamma

37. Så här bor jag: studentkorridor

38. Vad får du mest komplimanger för? Att jag är rolig, har fina läppar o snygg rööööövaaaah

39. Det här tänder mig: blåa ögon

40. Det här gör mig avtänd: mustash

41. favoritfärg: Svart, rosa, röd, turkos

42. Favoritcitat:

"Dom säger att kvinnor blir vackrare med åren, men du måste ju ha gått åt helt fel håll" / danne <3

43. En hemlighet jag vet: berättar jag det är det ju ingen hemlighet

44. Bästa present jag fått: massor med grejer, jag får alltid asfina saker när jag får paket

45. Senast köpta skiva: humm...sugarplum fairy tror jag?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina nyckelben, jag har fått nån fabouless för nyckelben....maaah ^^

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: inte mina nyckelben

48. Udda förmåga/egenskap: Jag har sjukt elastisk hud....fan va äckligt det lät ^^ men jag kan göra roliga miner :P

49. Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara: Inte en dagsslända iallafall

50. Vad lyssnar du på just nu?: Tv:n

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Suttit i solen, varit vid sjön, fotograferat lite och myst.

52. Var är dina föräldrar födda?: På BB...tror jag?

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: du kan va en installation

54. Vilken är din favoritrestaurang? Jag har nog inte skaffat mig nån...kulturhuset? :P

55. När badade du i en pool senast?: Förra sommaren hos tvillingarna :)

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: jarå föfan, jävla teaterapa vart jag :)

57. Hur många barn vill du ha?: Jag funderar, förr ville jag ha fem, jag har ångrat mig.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband...hallå?

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: moby dick

60. Vad har du för TV-kanaler?: men århundradets tråkigaste fråga

61. Har du åkt moped någon gång?: Ja typ två gånger, asläskigt och trodde jag skulle dö hela tiden

62. Har du busringt någon gång?: Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej, jag parkerar inte, jag kör runt runt runt

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Nej, men fallskärm

66. Har du en egen trädgård? haha

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: på tv eller i tidning? ööh Kalle Anka?^^

68. Kan du alla orden i nationalsången?: jag kan dom två första meningarna sen mimar man "vattenmelon" resten av sången så ser det ut som man kan sången

69. Badkar eller duschkabin? dusch! blir så jävla varmt o bada

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Fan jag kollar ju knappt på film....trassel, det är den enda jag minns jag sett ^^

71. Favoritpizza?: capri...hur fan stavas det? ..ciosa?? med vitlökssås alternativt dalarnas kebabsås men jag äter inte pizza länge

72. Chips eller popcorn?: poopcorn!

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Rött om jag skulle använda det

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: brukar man det?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nej, det är roligare att va ful

76. Apelsin- eller äppeljuice?: äppeläppel

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Hela tjocka familjen förutom oskar,hanna,elton. Vi åt knappt för maten var äcklig och bränd.

78. Favoritchoklad?: Just nu Sport lunch...äckligt namn, asgod choklad

79. När röstade du senast?: I höstas

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Förra året tror jag, moran odlade

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: haha nä

82. Är du bra på matlagning? nä jag suger

83. Klarar du att tanka själv?: Jo men jag gör det aldrig

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : nää

85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: vad räknas som uniform? förkläde och kepa, ja :P

87. Vad var det senaste du handlade?: 2 grillar, kött, potatissallas, marinering, banan

88. Har du kräkts offentligt? oh ja, usch, eller ja inte mitt på gatan kanske..tror jag

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: jag vill hitta den sanna kärleken och han ska va mångmiljadär

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag tror på attraktion

91. Har du ringt något betalnummer?: Jag betalar för alla nummer jag ringer

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Klart man kan

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: mig själv. Annars mormor?

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: ja, över hela kroppen, 5 decimeter långt. Som tur väl va så kunde vi laseroperera bort allt utom det på huvudet o sånt

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hej det är ellen säg nåt efter pipet

96. Vad har du i din väska?: vilken väska? skräp förmodligen

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: favoritsak?? surfar?

98. Vad är du tacksam för idag?: att vi har klarat oss så bra, kan förklara nån annan gång

99. Var hittade du den här listan?: På nån blogg


Inga kommentarer: