lördag 16 april 2011

redken


nu gör jag en sån där recension igen, för malins skull ;) Eftersom mitt hår är helt åt helvete så googlade jag runt lite. Hittade att redken produkter ska va guld för håret, så jag köpte en inpackning som heter "redken extreme deep fuel". Mitt hår har aldrig varit såhär fint och mjukt, jag kan inte sluta ta på det! Givetvis får jag ju inte tillbaka håret som redan har gått av men nu känns håret helt fantastiskt! Rekommenderar det verkligen! Svindyrt i och för sig, men det kan det ju va värt ibland. Ska köpa deras schampoo och balsam också när jag får pengar igen.
Skyddet och repareringen håller i ungefär 5 veckor, sen kan man göra en ny inpackning, enligt en hel drös på forum så är det just detta märke som har räddat derat sönderslitna hår. Det luktar honung också! 5 av 5 chokladboller (än så länge)

Inga kommentarer: