tisdag 19 april 2011

trött

tumblr.com

Det är så sautans fint väder, och jag har inte ens vart ute. Jo jag har suttit på altanen, och en gång öppnade jag dörren...! Jag har pluggat, först nu börjar det gå okej :P Skriver om semiotism, spännande va? Om det nu ens heter så.
Jag är avlidligt (nytt o väldigt välanvänt ord) trött, sov inte alls inatt. Jo en gång sov jag! Då drömde jag att jag av misstag hade köpt ett par byxor som jag såg astjock ut i, allså 200 kilo ungefär, fast bara om benen. Så i morse vaknade jag och trodde att jag val bautagiganttjock, blev rätt glad när jag insåg att jag inte var det, så jag åt lite köttbullar.

jag insåg förresten att jag skriver som en 7 åring skriver dagbok. Byter ämne i varje mening, ska skärpa mig, det går ju inte alls att förstå vad jag menar ^^

Imorgon ska jag till frissan och klippa av allt mitt hår, snagg är mysigt har jag hört.

Inga kommentarer: