torsdag 14 april 2011

eyes on the price


Har vart helt skum idag eftersom i natt så började min mage kajka så jag var tvungen att ta ett åksjukepiller, man blir helt knarkad och somnar av dom. Men dagen efter är man helt konstig, så idag har jag vart det :P Var inne på Indiska för nån dag sen och såg ett par jättefina öronhängen, fattig och pysslig som man är tänkte jag att såna där kan jag fan göra själv, muchos billigare! Det blev helt okej o fjädrar passar ju i påsk...såatte! Nu ska jag hämta min tvätt, kul o ha tvättid den enda dagen det är strålande sol i stockholm.

Vet ni föressten vad som suger ballepung!! Spotifys gratistjänst ska lägga ner! Jag dog! Nu måste man allså betala för det, kan ingen skänka mig ett halvår eller en livstidsprenumeration? Jag lyssnar bara på spotify :/

2 kommentarer:

Hanna sa...

VA! :O Är du allvarlig om Spotify? Det suger ju så enormt fett isåfall!

Malin sa...

Fäen glömde ju påminna dig om tvättiden, tänkte till och med på det igår :P