tisdag 5 april 2011

dumihuvet

Jag har sovit 2 ½ timma inatt, inte konstigt om man är knäpp i huvudet idag. Jag ska aldrigaldrigaldrig sova mitt på dagen igen, som igår. Det förstör allt. Jag låg vaken hela natten och stirrade i taket, som jag brukar göra iofs, somnade runt halv 6 i morse. Jag tänker alltid helt störda saker som jag fastnar på när jag inte kan sova, inatt började jag till exempel fundera på vad jag skulle göra om det kom in nån i korridoren med maskingevär och skulle skjuta alla i lägenheterna (VARFÖR skulle det hända!?) och hur långt det var att hoppa ner ur fönstret, och hur många ben man skulle bryta, eller om man kunde binda ihop lakanen till ett rep och så vidare. Jag utförde en plan allså. Sånt här ligger jag o funderar på när jag inte kan sova, man kanske är lite mer än lite störd i huvudet ändå.

Inga kommentarer: