fredag 29 april 2011

tröttelitrött


såå nu är jag uppkommen till stockholm och jag är snorbajsatrött.
Lyckades sova lite på bordet på tåget, skönt vare!
Jag vaknade klockan 6 i morse när moran o faran var uppe, det var ljust ute
och jag tänkte att vafan jag kan ju lika gärna gå upp...fast jag somnade vid 2 och egentligen
inte behövde gå upp förrän 8. Kanske inte så smart drag för nu är jag döende!
Jajaaaaaa det löser vi med lite mat o alkohol senare!
Idag ska vi grilla här och sen ska vi till harry b och gå på Dynaztys releasefest.
Funderar fan på o köpa en sån där grill som på bilden, typ 149 kronor på maxi eller ica eller coop eller vad de nu var ^^ Vore rätt värt istället för alla engångsgrillar, och så är den ju fin också, typ! den kan ju stå i "hönsnäts-förrådet" i källarn...mmm vore en plan. Ska köpa pool också, här ska det somras!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Den var ju asnice! Aldrig sett sån innan :)

Jasmine sa...

Har också funderat på att köpa en sån, som du skrev, snygg och praktisk. Förmodligen både snyggare, behändigare och bättre än engångsgrillar. Den finns på MAXI :) i flera olika färger.