söndag 3 april 2011

sne



jag är den mest osymmetriska människa jag vet,
kanske för att jag bara tittar på mig själv så noga.
men hela jag är typ sne. Mina öron bland annat sitter i helt olika höjd,
det ena örat sitter typ 2 centimeter högre upp. Mina ögon är helt olika stora,
och halva min mun går upp o andra sidan ner. spännande. Man säger att ju mer lika
ens ansiktshalvor är varandra desto snyggare är man, vilket är ett tecken på att jag är jävligt ful då? Fast enligt dessa bilderna skulle jag ju inte va speciellt snygg om jag såg likadan ut på bägge sidor heller, fast den nedre var ju helt klart bättre än den övre :P

2 kommentarer:

Dita sa...

Snyggo

Frida sa...

Jag tyckte (tycker) du var söt på båda bilderna, så du är nog mer symetrisk än du tror.
Du är ju det sötaste barnet av Olofsson-arna. ;-)